OT: Rozvody elektriny v panelaku

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Září 4 12:58:06 CEST 2011

 4.9.2011, 12:52:05

Pripadne sekani znacne usnadni drazkovacka (nebo i bezna flexa s
jednodichym drzakem ).
Pokud budete natahovat omitku o trochu vetsi sile, muzete pouzit
ploche vodice v omitce.
Na pripadnou prizdivku asi nejlepe drevocementove desky typu heraklit.
Co jde, tahnout podlahou, popr. nekde je mezi stenovym (nenosnym)
panelem a stropnim panelem mezera vyplnena maltou, tak tudy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz