Zajimave eroplany (vyvoj tentokrat v pozitivnim smyslu)...

Neděle Září 4 06:02:21 CEST 2011

Nadhera, oboje ;-)
Docela by me zajimalo, jak jsou ty proudove motory na tom aktualne s
zivotnosti, jaky maji tak bezne tah a spotrebu? Ja myslel, ze se to
pouziva v modelarine spis nejak experimentalne a ono to funguje zda se :-)