ADMIN Patecni detektivni soutez

HWnews cncnet.info na gmail.com
Sobota Září 3 10:43:59 CEST 2011

Pane Dasku, jak je u vas obvykle tak jste vlakno naprosto zcestne
zpolitizoval - chytil jste se neceho co vubec v mem prikladu nebylo
dulezite a o cem nebyla naprosto rec. Ted uz si vedete svoji
politickou notu bez ohledu na to o cem bylo cele vlakno. Tohle je
naprosto presna situace - vy porusujete jasna pravidla konference a
zaroven tady moralizujete o tom jak je to vsechno spatne.
Vlakno je kvuli vam zamceno. Jinak u vsech vlaken ktera zamknu odted
bude uvedeno kvuli komu se to stalo - Stop bude jako Re na konkretni
prispevek.

Odesláno z iPhone