ADMIN Patecni detektivni soutez

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Září 3 10:42:05 CEST 2011

Protože jsem polemizoval jen s jednou z uvedených myšlenek, ke zbytkem
víceméně souhlasím. Chtěl jsem jenom namítnout, že v drancování
životního prostředí není zainteresováno pár obzvlášť zavrženíhodných
jedinců, ale jedeme v tom v podstatě všichni. Abych byl konkrétní,
minulý víkend jsem například spálil cca 30 litrů benzínu a kdybych měl
uvést přesně proč, tak budu muset říct, že vlastně jen pro zábavu.

Aleš Procháska