ADMIN Patecni detektivni soutez

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 2 23:28:30 CEST 2011

Uz jsme se dostali nekam, kde by to snad mel admin, ac to sam pustil do
konve, stopnout.
Ma to uplne jinou prichut nez puvodni ...
Jindra Polivka

Ja Vam dam obecny priklad.

Pokud bude nadnarodni drevarska firma A plundrovat nacerno brazilske
pralesy a prodavat z nich drevo, ktere si chci koupit, po znackou A
levneji s tim, ze se o firme A vi, ze se nechova korektne, a pod znackou
B sve utajene dcery, ktera se tvari jako korektni firma respektujici
platne zakony za vyssi cenu - tak mam ze sveho pohledu dve konkurencni
firmy, kde se mohu rozhodnout svobodne co si zvolim za zbozi.

Vysledek bude tak ci onak zplundrovany brazilsky prales.

Radek Vicek