[OT] PUR pena ve spreji

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Září 2 22:22:08 CEST 2011

Myslim ze je upravena co se tyce tekutosti, v tom spreji spise chcrla a
tece hadickou, ja potrebuji rrozprasit tak aby se mi tam chytla a
nabrala ihned  objem.
Normalni pena nabira pomaleji a urcite ji nenaaplikuji tak jak chci.

LK