OT / Korespondenčná adresa v CR / preposielacia sluzba / PO box

oklovap oklovap na gmail.com
Pátek Září 2 15:33:47 CEST 2011

dakujem, pan Kadecka.
Teraz mi napadlo - ako funguju tie vase virtualne schranky? Moze byt do
takej schranky dorucena akakolvek posta, alebo iba uradne zasielky?
Moze si taku schranku zriadit aj cudzinec / zahranicny subjekt?

mp