ADMIN Patecni detektivni soutez

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 2 15:10:07 CEST 2011

Stale se mi zda, ze si nerozumime.

Vzdyt nikdo nic nenamita, aby sem psali lide naprosto anonymne. Zalozim
si mail hw.trdlo na seznam.cz a uz pisu jen to svisti - nikdo o me naprosto
nic nevi - nemusim se nikomu s nicim sverovat, nic nikomu vysvetlovat,
kdo jsem, co jsem a jake pouzivam jinde jine maily nebo nicky. Ale pisu
konzistentne vuci ostatnim jako jedna osoba - ostatni si me podle nazoru
nejak zatridi - vi co od te osoby muzou cekat.

Vemte si, ze jedna z identit se s vama v diskuzi o necem pohada a druha
vas podpori - ted si s nima zacnete psat privatne.

On navic dotycny nepouziva jen nejake vymyslene nicky, ale i vymyslena
jmena, ktera pusobi naprosto realne. Takze se vam muze stat, ze si
budete psat s p.Kadlecem i s p.Novakem a ten z toho bude mit slusnou bzundu.

Radek Vicek