ADMIN Patecni detektivni soutez

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 2 15:03:24 CEST 2011

Jo jo, vím, že jsem ho na něčem takovém viděl. Ale tam se nescházejí
zdaleka jen blbci s kapacitory a modrými displayi (dokonce mám pocit, že
tam jsou v menšině). Je fakt, že dnešní komerční spotřební audiohrůzy je
prostě třeba něčím vyvažovat...

---
Jirka, dříve aktivní "HiFi purista" (snad se k tomu vrátím)