ADMIN Patecni detektivni soutez

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 2 14:35:20 CEST 2011

 2.9.2011, 14:29:07

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel Troller napsal:

> Zdravím,
>   něco podobného je k vidění i na Aukru. Lidi tam bývají pod více
> nicky a když se jim zdá, že na jejich aukce se málo přihazuje,
> přihazují si z druhého nicku na svoje vlastní aukce a tím šroubují
> cenu nahoru. Samozřejmě to není v podmínkách Aukra povoleno, ale
> dělá se to... Ovšem nevím, jak se pak tváří, když přehodí posledního
> přihazujícího a vydraží předmět sami sobě, což je samozřejmě stojí
> poplatek za dražbu a výsledek žádný...
Kazda reklama neco stoji

>  Už se mi to ale stalo, na
> něco jsem přihazoval, někdo mne přehodil, u toho to skončilo, aukce
> doběhla a druhý den tam byl tentýž předmět (fyzicky on, ne jiný stejného typu) znovu....
Toho, ze se vydrazeny predmet objevi v zapeti v jine aukci jsem si
vsimnul uz nekolikrat, ale nemusi to nutne znamenat se jde o stejnou
osobu.
Pokud se podminky od me registrace nejak zasadne nezmenily, muze
prodavat jen osoba s plnou registraci, tj. jijiz identita je overena
dopisem do vlastnich rukou. Jiste neni nemozne, takove omezeni
prolomit, ale prinejmensim to nebude snadne.