ADMIN Patecni detektivni soutez

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 2 13:15:08 CEST 2011

Jak jsem psal, jako ma dotycny pravo pouzivat vic identit tak stejne
pravo maji zucastneni vedet, ze to tak je.

Dotycny muze velmi snadno zalozit dalsi nick a pokracovat z nej, aniz by
se neco dalsiho delo - nikdo nevi, ktera z tech identit je skutecna.

Je to rozhodne lepsi kdyz vi vsichni na cem jsme, ze aby cast lidi
netusila, cast se domyslela a dalsi vedeli.

Radek Vicek