ADMIN Patecni detektivni soutez

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 2 12:46:13 CEST 2011

> Jinak me doma vzdycky ucili, ze je slusne vedet s kym se bavim a take se
> predstavit.

To naprosto jistě, ale pochopte, že na netu to jaksi ztrácí smysl. Právě
kvůli té virtualitě... Taky jsem zastáncem dodržování principů, ale když
se v divočině (kterou net nepochybně je) budete chovat jako gentleman s
dodržováním všech příslušných principů, možná spláčete nad výdělkem...

Abychom si rozuměli: výše napsanými slovy obhajuju jistou anonymitu a
nezveřejňování citlivých informací, nic víc.

> Na netu neni dulezite vedet kdo a kde konkretne jste umisten
> na zemekouli, ale dulezite vedet, ze nick horolezci a treba hamove na
> jedne konferenci je stale jedna a tataz osoba. Treba prave kvuli mozne
> manipulaci.

Myslím, že když nejste admin, tak nemáte šanci to OPRAVDU vědět. A i to
se dá obejít... Takže je třeba se podle toho chovat.

Uvědomte si, že "tady" se prostě maximálně tak občas vzájemně nasíráme,
ale na netu se pohybuje opravdovej ksindl. Ale to asi nemusím rozvádět...

---
Jirka