ADMIN Patecni detektivni soutez

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Září 2 12:15:39 CEST 2011

A co je na tom neslušného?
Myslím, že používal normální jméno a dvě přezdívky.
Taky používám někde přezdívky (geocaching, horolezci, hamové) a někde celé jméno. Ale je fakt, že to nekombinuju, je to náročné na paměť.....
Myšlenka založit vlákno, odpovědět si, vyprovokovat diskuzi, mne už také napadla, ale kvůli zmíněným nárokům na paměť jsem ji okamžitě zavrhl.
A vůbec mi to nevadí, jeho odbornost je pro konferenci spíše přínosem.
Pavel Glajc