ADMIN Patecni detektivni soutez

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 2 11:27:30 CEST 2011

Mně to přijde zvláštní, jak už jsem napsal. Možná by dotyčný opravdu
mohl napsat důvody - ale jen pokud opravdu bude chtít. Třeba ho to
prostě jen baví....

Přiznám se, že jsem si "diskusi sám se sebou" taky kdysi dávno
vyzkoušel. Bylo to úplně jinde a jen asi na hodinu, nicméně bylo zábavné
sledovat, jakým způsobem to ovlivnilo ostatní ;-) Pochopil jsem ovšem,
že jako životní program je několikero identit poněkud nešikovná metoda...

Jinak to, že net není ani soukromý, nemusí být pravdivý, ani reálný atd.
- to je snad samozřejmost a pokud to někomu nedochází, tak je to jeho
smůla. Neustále žasnu, kolik ryze osobních či citlivých záležitostí mu
lidi svěřují. Pod to samozřejmě spadají i všechy přístupy typu "cloud",
někde uložené dokumenty...atd. Ale to už bych se zase dostal k tomu stádu...

---
Jirka