ADMIN Patecni detektivni soutez

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 2 11:06:13 CEST 2011

To zda se mame nebo nemame v lasce nehraje roli. Ja Vas za Vase nazory
nesoudim - kazdej pochazime z jineho prostredi a mame jine zkusenosti.

Jak jsem psal, krome toho, ze mi to prijde velmi silne neslusne to nelze
jednak nijak ovlivnit a tim padem nema smysl ani to zakazovat.

To proc jsem to sem po delsim uvazovani povesil je, ze duvod, aby si
pritomni uvedomili, ze jsme stale na netu.

Stejne jako dotycny muze delat jak uzna za vhodne tak i na druhou stranu
maji ostatni pravo byt informovani, ze ne vsechno muze byt tak jak se jevi.

Nikde jsem nevyhlasoval nejake hony a stinani hlav - neni to ani realne
- nikdy nebude 100% dukaz, ze je to tak.

Takze nic vic v tom nehledejte. Me osobne to prijde zatim jen velmi usmevne.

Radek Vicek