ADMIN Patecni detektivni soutez

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Září 2 09:51:56 CEST 2011

Mně by zajímalo, proč admin takovou OT vůbec založil, co si od toho
slibuje. Že lidé na netu vystupují s takovou či makovou identitou je
jasné a dokazatelné minimálně už aspoň od r. 1996. Jsou s tím samozřejmě
různé potíže, ale dost pochybuji, že se je podaří nějakým plošným
nařízením eliminovat. Já jsem velkým zastáncem přirozeného běhu věcí a
právě proto vůbec nechápu lidi, co chtějí za každou cenu vše regulovat a
všechno nařizovat. Vlastně, pochopit se to samozřejmě dá, ale přináší to
velmi pravděpodobně a rovněž dokazatelně ještě větší potíže než
neregulace. Že by krátká paměť?
S pozdravem,
		Miloš Dašek