[OT] Proclival jste nekdo zasilku na Poste 120 sam?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 1 22:32:54 CEST 2011

 1.9.2011, 22:28:02

Kdyby stacilo jen nastudovat, pak by to snad nebylo tak tragicke. Ale
ono bude jiste treba ty vymysly i splnit.
Nekdo tu snad pred casem uvadel, ze ty jejich lejstra musi byt
vyplneny psacim strojem. Pri predstave ze jdu na postu a pod pazi
tahnu psaci stroj mi opravdu neni volno. A to alespon patrim k tem
kteri ten stroj nekde na dne sklepa maji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz