Baterie Duracell 9V

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Září 1 20:32:11 CEST 2011

Inspirovalo ma to rozobrat jednu staru Vartu, na obrazkoch vidno, z
ktoreho je roku :-) Fungovala mi odhadom 7-8 rokov v meraku, potom uz
nemeral presne, tak som ju vymenil. Naprazdno ma aj teraz 8.5V, ale
staci ju zatazit 1mA a ide pod 5V. Proste po vymene v meraku som ju
nechcel vyhodit, ze ju na nieco este pouzijem. A teraz som pouzil - na
rozbor vnutorneho usporiadania :-)

http://members.chello.sk/j.polonyova2/tmp/Bat9V/DSC00155_resize.JPG
http://members.chello.sk/j.polonyova2/tmp/Bat9V/DSC00157_resize.JPG

Druhy obrazok je len kvoli citatelnosti typoveho oznacenia.

Baterka vyzera "viac dostickovejsie", ale aj za onych cias mala 6
samostatnych clankov.

miro