Roboti - status

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Čtvrtek Září 1 08:33:11 CEST 2011

Tohle je (alespon castecne) k veci, takze na to zalozim nove vlakno.
Kratka odpoved je NE. Dlouha odpoved:

Aktualne je to tak (kam sahqaji me znalosti), ze kombinace laseroveho
scanneru ($5000) a kamery (pokud se s ni umi) dava celkem slusne
vysledky (samozrejme v kombinaci s "nutnymi" senzory jako gps, kompas,
ujeta vzdaleniost,,, a hromadou matiky) Nicmene porad to neni nic, co
by clovek dal do auta a sveril tomu zivot (ostatne nedavno nabouralo i
roboauto od Googlu a ti asi jedou s jinym rozpoctem a mozkovym
trustem). Samotna kamera (kdyz se to umi) funguje alespon za vhodnych
okolnosti, samotny laser jsem zkousel loni a nepodarilo se mi to
udelat stabilni. Sonary nestaci, slepeckou hul zatim nikdo
nerealizoval. Jak to bude vypadat letos se uvidi za dva tydny ve
Vidni, Blavaci to maji kousek, tak jsou zvani ;) Konkretni park myslim
zatim zverejnen nebyl, muzu dat vedet, az bude.

S lasery (zda se) svita na lepsi casy, da se koupit vysavac Neato
XV-11 za $400 (Evropa E450) s 360stupnovym scannerem (udajne 6m dosah)
a protokol se podarilo lousknout. Bohuzel jako nahradni dil se to
neprodava ale porad je to o rad min nez SICK/Hokuyo...

Bohuzel hadam, ze HWlist tymu, ktery to vsem natre, se ani letos
nedockame, i kdyz je to trivka, kdyz se chce ;)))

KR