OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...)

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Září 1 00:41:03 CEST 2011

Moc pekne cteni...
135 > 130, pokud vim.
Kamion bez blinkru je hovado, zatimco bezduvodne brzdeni (i kdyz k nemu
fakticky nedojde) je cool.
No aspon, ze uz nikdo _nedonuti_ jezdit vic nez 150

Kazu vodu, piju vino - jeste, ze doslo.