Celovka

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Pondělí Říjen 31 22:32:49 CET 2011

Nevim zda to bylo presne ono, ale vypadalo to uplne stejne a videl jsem to rozebrane, tak
2x Cree XR-E v kusovce i s hvezdou 5$/ks
2x plastovy reflektor 0.5$/ks
1x rozptylna + 1x bezna cocka  v kusovce 1.2$/ks
1x MCU, byl tam nejaky PIC12xxxx 1$
2x tranzistor pro PWM 0.2$
ostatni soucastky 2$
Soucastky bez futralu, bez kabelu, bez baterky a te helmy pod 20$
vetsinu toho lze koupit bezne na DX

Mechanicky,
predni plech nerez  budme hodne rozmarili 1.4301+2G (X5CrNi18-10) m2 stoji cca 2000 , je ho odhadem 50cm2 tj. 10Kc
telo rekneme, ze ho budem frezovat z AL 100x100x60mm cena materialu 100Kc.
Jsou to ciste ceny materialu, samozrejme se to musi frezovat atd.
ale pro predsravu to snad staci,.

Ferman