Jak zalohovat data v PC?

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pondělí Říjen 31 21:43:28 CET 2011

Právě dost záleží na parametrech té zálohy, především velikost dat,
četnost, skrze sw provozovaný OS. Já se třeba naučil mít všechna data na
jednom místě (dokumenty) a to včetně portable aplikací. Záloha se pak
jednoduše sestává z občasného zkopírování tohoto (a pár dalších
adresářů) na externí hdd, který se pak fyzicky odpojí od PC. Paralelně s
tím vytvářím stromovou strukturu disku, takže po případné obnově bych
neměl mít problém vrátit většinu vlastních dat a k tomu dohledat veškerý
nainstalovaný sw.

T.V.