Jak zalohovat data v PC?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Říjen 31 19:56:32 CET 2011

Nejaky NAS server (treba zde probirany Synology DS1xx nebo 2xx), ktery
bude mimo PC pripojeny pres LAN, soucasti byvaji zalohovaci programy.
Pro disk primo v PC nebo pripojeny pres USB muzete pouzit u Win7 jeho
zalohovani, dale pred casem jsem pouzival treba Cobian Backup nebo k USB
diskum se zalohovaci utility take dodavaji.
Proti poruse zdroje podle me disk neosetrite.

Martin Hanek