Certifikace elektroniky

Pondělí Říjen 31 17:20:53 CET 2011

Já si tyhle měření nechávám dělat v Plzni a mohu i doporučit. Takže když
s tím dojedete na ZCU do Plzně za docentem Laurencem
http://home.zcu.cz/~laurenc/
nebo mu zavoláte, proberete s ním co vlastně chcete měřit. Já jsem taky
jen řekl že chci aby to mělo prohlášení o shodě a on podle toho, co je
to za zařízení, mi už doporučil podle jakých norem by se to mělo měřit.
Je od toho potřeba dokumentace a popis jak to funguje, aby bylo jasné,
jestli to třeba po testu ESD funguje jak by mělo. Asi tak - rozsah těch
měření není přesně daný, napasování na danou normu je spíš otázka dohody
vás jako výrobce s vaším zákazníkem (prodejcem). Oni vám jen udělají
protokol o měření, na základě toho si prohlášení o shodě musíte napsat
sám. Vzorů najdete na netu spoustu. Nebo jsou zkušebny (třeba EZU) kde
vám to udělají celé, ale za mnohem delší peníze.
Anděl