schema Gama 160

KarelM a8dtljb na gmail.com
Neděle Říjen 30 20:04:43 CET 2011

Schema neni podminka nutna ani postacujici, ale muze byt bohate
nahrazena napr. dostupnosti nahradnich dilu za rozumne penize. Svarecky
jsou casto poruchove, nehodlam kupovat co dva roky novou a uz vubec ne
se hadat s prodejcem, ze kdyz jsem s tim svaroval, tak ze to prece neni
duvod vyprseni zaruky.
K.