[OT] W7 - 64bit

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Říjen 30 12:15:18 CET 2011

Ten rozdíl není zásadní, každopádně licence umožňuje používat 32bit nebo
64bit, stačí použít správné médium. Klíč bude bez problémů fungovat.
Určitě bych začal tím, že bych na těch noteboocích udělal vlastní čistou
instalaci, je až k nevíře, co za bordel tam výrobci nacpou. Pak je třeba mít
aspoň 2GB ram, aby to rozumně fungovalo, ale předpokládám, že tam jsou 4GB
ram. Zvážil bych výměnu disku za SSD nebo aspoň 7200rpm.
Ale obecně i několik let starý notebooky s aspoň 2GB ram a dvoujádrovým CPU
jedou s W7 naprosto normálně. Mám otestováno na HP nc8430 a nc6320