jaký DDS čip?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Říjen 30 11:43:55 CET 2011

ach jaj, lenivost :-) Skuste sa pozret tu, hociktory cip splna vase
poziadavky
http://www.analog.com/en/rfif-components/direct-digital-synthesis-dds/products/index.html
cenu si najdite uz sam.
Vsetky cipy uz z principu fungovania DDS bezia od DC. Uvadzana
frekvencia je maximalna.
V pripade ze sa vam velmi chce programovat tak si to napiste do
hociakeho maleho jednocipu (sin z tabulky alebo vypoctom), alebo do fpga
(tam sa pouziva na vypocet sinusu napriklad cordic).
b.