TDA16888

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Sobota Říjen 29 09:51:40 CEST 2011

Dekuji za informaci a nabidku.

Asi to zkusim znova objednat z toho ceskeho AME, informace ze to nemohou
nalezt totiz byla pres pult a pres znameho uz nejakou dobu zpet. Jen jsem si
na to vzpomnel pri uklidu, kdyz sem na ten zdroj opet narazil a po te si
precetl, ze je IC jiz discontinued a zadne beznejsi obchody jej nemaji a
nemeli...