Filtracni tkanina

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Pátek Říjen 28 18:29:19 CEST 2011

Tak tady se neshodnem, telo je radove gram termoplastu typu PET, jako filtr je cca 25mm2 ( v realu mene, ale pocitam i odpad pri vyrobe) tkaniny, kterou zatim neuspesne shanim.
Tkanina je polyester potazeny teflonem s okem 1.5um.
Nasel jsem prekupnika,ktery teoreticky dodava stejnou tkaninu utkanou ze skelnych vlaken a take potazenou teflonem, jde vlastne o vysokoteplotni variantu tehoz, onen prekupnik ma m2 za 2000Kc.
Castka vypada impozantne, ale spocitejte si kolik 25mm2 filtru nasekate z m2.
Mam hotovych 50 tel, ktere vypadaji lepe nez original , ted jeste najt vhodnou tkaninu v mnostvi mensim nez velkem.

Ferman