Svitivost LED kontrolek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 28 13:50:05 CEST 2011

 28.10.2011, 13:46:15

Ten uzky svetelny kuzel nemusi vzdycky vadit, treba kdyz LEDka sviti
do nejakeho svetlovodu. 90% toho co cinani na ebay prodavaji jsou
prave tyhle.
Nicmene, puvodni prispevek tohoto vlakna byl o tom, ze modre LEDky sviti
pri 0,5mA hodne, kdezto zelene malo. Coz ten muj mini-test docela
vyvraci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz