OT: software pro jednoduhou simulaci aerody. tunelu

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Říjen 28 13:12:44 CEST 2011

Vsechny vetsi strojirenske CADy (Catia, PRO/E, NX, SolidWorks) maji
volitelny modul pro simulaci proudeni, takze to by mozna slo takhle.
Ale osobne nevim o nikom kdo by to mel koupene :-) Ja sam mam
Solidworks, ale modul v cene mensiho osobniho auta se mi uz nejak
nechtelo platit :-)

Ales Prochaska