Odporova dekada

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 27 23:43:38 CEST 2011

Ta krabicka je za 539$? (video jsem neshledl je to moc dlouhe)
By me zajimalo na kolik by vysla ma dekada, kdyz se tomuhle rika profi dekada za takovy balik.
Ten muj kousek je 10 dekad , odpory v presnosit 0.01% (vishay TCR 5ppm/C) a miliohmove postribrene prepinace.

Ferman