Odporova dekada

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Říjen 27 20:36:52 CEST 2011

> Já jsem si naprosto jistý v tom, že pro mnoho účastníků hardwarové
> konference je elektronický videoblog tohoto australana daleko větším
> přínosem než neustálé a do zblbnutí trapně opakované výkřiky typu:
> "nemám rád toho chlápka", "má písklavý hlas", "nelíbí se mi jeho
> ksicht" nebo "používám jedině linux", "jenom linux je to správné",
> "kdo nepoužívá linux, je stádo".

Ten chlapek mluvi jako maniodepresivni pacienti ve stadiu manie - tak
nevim - odebiram jeho videa, ale musel jsem si na neho zvyknout.

Mimochodem hned po tom videu s profesionalni odporovou dekadou za 539$
nahral druhe pojednavajici na plose 20 minut o homemade dekade, kteru si
udelal v detstvi

http://www.youtube.com/watch?v=G-QfDkgE2qA&feature=feedu

Zdravi Petr Kubac