Svitivost LED kontrolek

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Říjen 27 17:13:10 CEST 2011

Vysmívaný pojem to je jen v souvislosti s dementy, co si jimi třeba
obkládají své hustokcháry ((c) D-Fens)...

---

Když jsem před časem potřeboval R, Y a G LED a chtěl jsem, aby byly při
normálním proudu (tedy max. 10 - 20 mA) opravdu vidět na denním světle
(příp. i na slunci), udělal jsem to následovně:

a) bílé LED jsem zabrousil předek do rovna,

b) z LED příslušné barvy jsem odřízl předek (kousek válve se zaobleným
vrcholkem - čočkou), řez opět zabrousil do rovna,

c) oba díly slepil CA.

Svítilo to neuvěřitelně intenzivně (ve všech potřebných barvách),
nepotkal jsem nikdy žádnou takovou LED "originální" barvy. Podotýkám, že
šlo o difúzní provedení pouzdra, prostě hezká kontrolka.

---
Jirka