Svitivost LED kontrolek

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Říjen 27 17:02:07 CEST 2011

 Dobry den,

nehadzte flintu do zita. :-)
Ja som bol asi pred rokom v jednom obchodiku (Segor v Berline) a tiez
som chcel len tak SMD-LED do zasoby. Predavac mi hned povedal, ze maju
viac druhov, normalne (0,10) a drahsie (0,50). Hned mi ich aj vybral zo
suflika a predviedol na LED testeri. Tie drahsie svietili pri 2mA az
oslnivo, na tych normalnych bolo vidno, ze svietia. Tak som si zobral 10
normalnych a 5 tych drahsich.
Mozete ich porovnat tu:
http://www.segor.de/#Q=LED%200805%20gn
To iste bolo aj pri cervenych a zltych.
Bohuzial na webe maju len ich svoje oznacenie, takze ako sa to vola u
GM, to vam neviem povedat. Myslim si, ze to boli nejake
www.kingbright.com Ale mozete sa orientovat podla mcd, cim vic tim lip.

Richard Kaliciak