Svitivost LED kontrolek

petrkubac petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Říjen 27 15:07:52 CEST 2011

Na jednom z robotu jsem mel radku ruznobarevnych LEDek abych dosahl stejne
subjekvinvi svitivosti mel jsem tyto predradne odpory (Z 5V)

Zelena - 330
Zluta -  470
Cervena- 1K5
modra  - 10K

LEDky byly moderni SMD nizkoprikonove dopruceny proud 2 mA max proud 20 mA
Ale z toho rozdilu produ me brali certi uz tehdy - zejmena kdyz jsem clovek
ktery LEDky miluje neb jsou "osciloskop chudych" a nechci destikami LEDek
prosvecet baterky zbytecne.

Zdravi Petr Kubac