Uvozovky u anglicke klavesnice

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Říjen 27 14:17:16 CEST 2011

Ja jsem strasne dlouho odolaval a psal vyhradne na ceske QWERTY, se kterou jsem vystacil pri veskerych cinnostech vcetne programovani. Jenze kdykoliv jsem pak musel napsat treba jen hloupy mail na pocitaci kohokoliv jineho, myslel jsem, ze mi hrabne z klaves Y a Z.

Proto jsem si rekl, ze je nacase se pohitlerocestit (prvni psaci stroje byly dovazene z Ameriky, takze az do Hitlera jsme meli QWERTY). Proto jsem si vytvoril tuto klavesnici. Kdyz ted musim delat na stroji nekoho ciziho, mam Y a Z v pohode jen se musim trochu vice soustredit na specialnejsi znaky, ale jednak jejich pozice na tom silenem Microsoftim QWERTZ znam a jednak na cizich strojich zpravidla nedelam tolik cinnosti, ktere by tyto znaky vyzadovaly.

Jakub Serych