Kusove dostupny Ethernet PHY modul

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 27 10:52:05 CEST 2011

V prvnim odkaze je treba napsane, ze PHY je fyzicka vrstva mezi MAC a
kabelem, proste svab, ktery vysila signaly do LAN kabelu/optiky.
V druhem odkaze je napsane, ze MII je interface (standard) mezi PHY a MAC.
Staci precist 2 vety a mate odpoved na to co jste se ptal. Pokud tomu
nerozumite jako ja, tak Vam to musi stacit, jinak si budete muset
precist vice o OSI modelu, MAC atd.

Martin Hanek