zero dac mute

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 27 10:27:49 CEST 2011

Dne Čt 27. října 2011 08:16:45, RV napsal(a):
> Hmm to vypada spis na nejaky brajgl s ovladacem zvukovky.
>
> Kouknete se zda nezhasne na chvili signal v optice.

Ne, světlo v optice právě nezhasíná. Od zavedení ovladače svítí pořád.
Jakmile dám na linuxovém  kmixu mute, 2s timeout a relé vypíná. Buď tedy
zvukovka do SPDIF paketu vloží nějak tu mute informaci (tuším je tam bit,
který říká, jestli jde, nebo nejde o audio data), nebo vypne nosnou přičemž
světlo stále svítí.
V nastavení zvukového systému jsem půl dne hledal, kde by se to dalo ovlivnit,
až jsem se na to vykašlal a nechal v Zeru relé stále přitažené.

Jakub Ladman