Kusove dostupny Ethernet PHY modul

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 27 01:48:32 CEST 2011

Ale ono to je tak jak predpokladate, kdyz se podivate na ceny tech IC primo u vyrobcu zjistite, ze cena DP83848C  je 2,5$ pri 1000ks a ENC424J600-I/ML vyjde na 2.74$, tedy verze s MAC zabira vice kremiku a je o cca 10% drazsi.
Zaroven vsak plati,ze MAC/PHY reseni je univerzalnejsi, je pro nej vice prikladu, oblibili si ho cinani a v nalem je toto reseni levnejsi.
Nejsem zadny odbornik na PIC, ale tusim, ze sam Microchip na demo deskach i k PIC32 osazuje MAC/PHY.
Rekl bych,,ze je to podobne jako s RTC v PICu, Microchip jej integroval,ale, diky absenci pinu pro zalohovani napajeni RTCC, stejne osadite externi RTC obvod.

Ferman