Kolko druhov kablov mas, tolkokrat si elektrikarom...

Středa Říjen 26 14:35:13 CEST 2011

2011/10/26 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> Spytujem sa sam seba, letujuc si kabel 2xRCA(CINCH)->stereo 3,5" jack samica, kolko druhov kablov sa da este vyskladat z toho asi poltucta bezne pouzivanych konektorov?
>
> Vala sa ich tu okolo mna niekolko tuctov roznych tovarenskych aj robenych, v roznom stave pouzivania a opotrebenia (nieco z toho robili a pouzivaju aj kolegovia samozrejme).

> [...]

Očekáváte nějakou odpověď? Bude to kombinace, kde N = počet druhů
konektorů, zde půl tuctu, tj. 12/2 = 6 a K = 2. Pak už si musíte
vybrat jen jestli chcete kombinaci s opakováním nebo bez opakování a
vybrat si příslušný vzorec. Více na wikipedii:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Kombinace

Pavel Kadečka.