Celovka

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Říjen 26 14:34:31 CEST 2011

Kdyz drahou celovku, tak kovovou a s menicem.
Plastove jsou v extremu o nicem - staci trochu mrazu a plasty krasne
praskaji. A je jedno ze stala 600kc.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jan Smrz" <jan.smrz na email.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 26, 2011 1:38 PM
Subject: Re: Celovka

Prijde na to k jakemu ucelu celovku potrebujete. K "domacimu sviceni"
postaci zrejme temer jakakoliv. Kdyz jdete v tmavem lese a celovka se
vam po lehkem padu rozlozi na prvocinitele (stalo se mi s celovkou
znacky tusim Husky z bonus programu CS), tak lepsi provedeni/materialy
ocenite. Nyni mnou pouzivana celovka Black Diamond (cca 850Kc) toho
zatim bez problemu snasi mnohem vice.

J.S.