Kolko druhov kablov mas, tolkokrat si elektrikarom...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 26 13:54:34 CEST 2011

Spytujem sa sam seba, letujuc si kabel 2xRCA(CINCH)->stereo 3,5" jack samica, kolko druhov kablov sa da este vyskladat z toho asi poltucta bezne pouzivanych konektorov?

Vala sa ich tu okolo mna niekolko tuctov roznych tovarenskych aj robenych, v roznom stave pouzivania a opotrebenia (nieco z toho robili a pouzivaju aj kolegovia samozrejme).

V oblasti seriakov som dospel do toho stavu, ze DB9 uz neriesim, kable pouzivam len tovarenske proste spojky, no a k nim mam urobeny taky pasivny prepojovaco-odpocuvaci pripravok prave z tych IDC (zasekavacich) konektorov, aby som mohol kedykolvek vykombinovat ktorukolvek kombinaciu... ale na audio kombinacie som este nedozrel...

Pardon za piatkovy prispevok v stredu, ale ked je take smutne pocasie... ;-)

wek