Celovka

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 26 11:48:31 CEST 2011

 26.10.2011, 11:40:15

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Michal Gregor napsal:

> Do znackovych celovek nepujdu. (Je to jen nalepka navic)

> Co se tady divam, tak se mi nelibi ani verze s baterkami zvlast. Kabel v
> bedne s naradim nevydrzi dlouho.

No nevim. Na me celovce je kabel (obyc. dvoulinka 2x0,5mm2) uz nekolik
let bez uhony. Ale asi bude zalezet na obsahu te bedny.

> Hodi se naklapeni celovky.
Hodi, a hooodne.

> A jak hodnotite tohle:
> http://www.gme.cz/celovky/celova-svitilna-1xled-cree-xp-c-100lm-p759-783/
> Kolik je to 100 lumenu? Je lepsi jedna velka LEDka nebo nekolik malych?

> Jak jsou vlastne LEDkove svitilny udelane? Odpor + LEDka? Nebo je tam menic?
> Nebo procesor a PWM regulace svitu?
Bezne jsou vsechny tri moznosti + jeste linearni zdroj proudu napr.
IC ACM7135.

Nejvetsi slabinou vetsiny komercne dostupnych celovek je spatne
chlazeni LEDky, to vede k jeji rychle degradaci.