Celovka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Říjen 26 10:34:27 CEST 2011

100lm je víc než dost, to ani neužijete, akorát to strašně moc žere baterky.
Předpokládám, že po zamnutí vám pojede na max výkon jako u všech co jsem
potkal. Kdyby tam byly AA, ale AAA jsou na takové proudy slabé a vydrží v
takové jen 10 minut, a pak začne svítit slabě.

Má to podobnou optiku jako u té mé (tam píšou 30lm, je na 2AAA), to by mohlo
mít dobrý kužel. Jiné čelovky mají kužel buďto nezoomovatelný zbytečně moc
široký, nebo naopak i ten nejširší co umí je strašně úzký.

Nezapomeňte poreferovat, jestli s tím jde číst (osvítí rovnoměrně celou
stránku knihy z čtecí vzdálenosti).

V té mé je měnič a PWM je v max i min režimu (strobuje), bez MCU by to bylo
asi hodně složité zapojení na to jak se chová. Nebo je tam nějaký hradlový
speciál. V jednom LED čipu bývá hned několik ledek (je to někdy i vidět).

----- Původní zpráva -----
Od: "Michal Gregor" <a2x1nptda8 na email.cz>

Do znackovych celovek nepujdu. (Je to jen nalepka navic)

Co se tady divam, tak se mi nelibi ani verze s baterkami zvlast. Kabel v
bedne s naradim nevydrzi dlouho.

Hodi se naklapeni celovky.

A jak hodnotite tohle:
http://www.gme.cz/celovky/celova-svitilna-1xled-cree-xp-c-100lm-p759-783/
Kolik je to 100 lumenu? Je lepsi jedna velka LEDka nebo nekolik malych?

Jak jsou vlastne LEDkove svitilny udelane? Odpor + LEDka? Nebo je tam menic?
Nebo procesor a PWM regulace svitu?