Celovka

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Říjen 26 09:54:39 CEST 2011

Do znackovych celovek nepujdu. (Je to jen nalepka navic)

Co se tady divam, tak se mi nelibi ani verze s baterkami zvlast. Kabel v
bedne s naradim nevydrzi dlouho.

Hodi se naklapeni celovky.

A jak hodnotite tohle:
http://www.gme.cz/celovky/celova-svitilna-1xled-cree-xp-c-100lm-p759-783/
Kolik je to 100 lumenu? Je lepsi jedna velka LEDka nebo nekolik malych?

Jak jsou vlastne LEDkove svitilny udelane? Odpor + LEDka? Nebo je tam menic?
Nebo procesor a PWM regulace svitu?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 26, 2011 6:45 AM
Subject: Re: Celovka

> Ted pouzivam Petzl Tikka 2 plus. Vejde se v pohode do 800, sviti
> super, je lehka, vydrzi dlouho.
> Dve intenzity bileho sviceni + blikani + cervene sviceni + cervene
> blikani..
> Oproti ruznym blikatkum z Ciny je to jine kafe.

Pri vsi ucte Jen nalepka PETZL stoji aspon 400 ne li 750
Koupil jsem loni celovky TESCO za 199 - 5 bilych a 3 cervene LEDky - jezdil
jsem s ni na kole v noci na Krymu - dosvit dostatecny pro jizdu na mistnich
silnicich typ dira vedle diry a jeste na mne obyvatelstvo pokrikovalo
"Sachtor na velocipede" tedy pro nerustinare - hornik na kole
Nedovedu si predstavit lepsi pomer cena / vykon

Zdravi Petr Kubac