Thajsko - cena soucastek

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Úterý Říjen 25 21:32:39 CEST 2011

Bavil jsem se se známým a i přes smlouvy a plný sklady jim dodavatel
odmítl disky dodat za dohodnuté ceny (tedy že má a dodá, ale za
"lepší"). A to jsou celorepublikovej řetězec co odebírá v paletách
ročně. Já tuhle krizi beru hlavně jako takovej test vztahů.

Odkazy jsem neproklikával, včera jsem tomu věnoval pár hodin a výrobní
problémy má mít jen WD (vytopené fabriky) a okrajově Seagate (problémy
se zásobováním). Konkurence už začala zvedat produkci o rezervy, takže
to co WD nevyrobí, si rozeberou ostatní. Výrobci na tom klasicky
nevydělají nic, jen překupníci, kteří se budou snažit obrat lidi, co se
neorientují. A tratit na tom budou pravděpodobně zase jen ti překupníci,
kteří se pokusí "výhodněji" nakoupit a draze prodat, přičemž během
maximálně 4 týdnů se očekává propad na rozumnou úroveň, do vánoc budou
ceny nižší než byly.

T.V.