OT: zapinani karmy pri vypnuti studene vody

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Úterý Říjen 25 20:30:33 CEST 2011

Vsadim se, ze baterie na ktere prudce vypinate vodu je pakovka.
Karma je nastavena tak, ze pri poklesu tlaku, ktery vyhodnocuje jako uzivatel pustil vodu, zacne ohrivat.
Vase prudke zavreni studene vody zpusobi v rozvodu studene vody tlakovy raz a tento raz si karma pri odznivani vyhodnoti jako uzivatel pusitl vodu
Vase zarostle trubky pusobily jako kompenzator, ktery razy tlumil.
Reseni expanzka na vstupu, kompenzator tlakovych razu, skrtici ventil zkratka neco co odboura tlakove razy nebo prudce nezavirejte vodu :-)

Ferman