Re: Peltierovy clanky ve zkusebni komore?

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Říjen 25 12:57:01 CEST 2011

Ve škole ( ČVUT) jsme to měli jako přípravek na měření součástek. Myslím, že to šlo ještě teplotně níž. Problém je, že jeden článek neudělá moc velký rozdíl teplot. Musejí se dávat do série. Moc velký tepelný výkon to taky nepřenese. Takže v dalším stupni je potřeba výkonější.
Docela se mě to líbilo, tak jsem si to trochu probádal. Bylo to dost velké, spousta polystyrenu a vevnitř jen velmi málo místa.

Honza