Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Úterý Říjen 25 08:54:39 CEST 2011

Ja bych se tomu vyvodu nebranil. Neni to nic sloziteho a vetsinou to jde
udelat bez poruseni zaruky i u nove TV. Externi napajene bednicky maji
nekolik nevyhod:
1) vetsinou to jsou vsechno podobne smejdy jako ty primo v TV
2) sluchatkovy konektor byva zepredu nebo z boku TV a zapojeny konektor
tam nevypada pekne
3) je treba nejak resit vypinani bednicek, nebo je nevypinat ci vypinat
rucne, coz mne osobne se nelibi

Tomas